Social Icons

twitter facebook linkedin email

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ο... Μεσσίας Ζοσέ Μουρίνιο!



Ο «special one» προκάλεσε για μία ακόμα φορά αίσθηση με τις δηλώσεις του καθώς αναφέρθηκε στον Ιησού, με τον οποίο δεν δίστασε να συγκρίνει τον εαυτό του.

Ο Μουρίνιο μιλώντας στην πορτογαλική «A Bola» τόνισε με δηλώσεις του πως δεν συμπαθούσε όλος ο κόσμος τον Ιησού, συνεπώς δεν είναι δυνατόν να συμπαθούν όλοι και τον ίδιο.

«Δεν συμπαθούσαν όλοι τον Ιησού Χριστό και εμένα με αντιπαθούν ακόμα περισσότεροι», είπε αρχικά ο Μουρίνιο πριν αναφερθεί στο Champions League.

«Το Champions League, δεν είναι μια εμμονή για την Ρεάλ Μαδρίτης αυτή τη σεζόν. Ο εγωισμός μου έχει ικανοποιηθεί με τις κατακτήσεις όταν ήμουν στην Πόρτο και την Ίντερ. Δεν έχω κάτι να αποδείξω σε κάποιον. Θέλω να αποδείξω πράγματα στον εαυτό μου», πρόσθεσε ο «Special One».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

Sample Text